ارزش مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به ما کمک می کند در زمینه های مختلف با آن پیوند ایجاد کنیم. این اولویت جدید برای بسیار

توسط مدیر سایت در 1 شهریور 1402

مدیریت ارتباط با مشتری به ما کمک می کند در زمینه های مختلف با آن پیوند ایجاد کنیم. این اولویت جدید برای بسیاری از شرکت‌ها است و تلاش می‌کنند از طریق فناوری و هوش تجاری، پیوندی متقابل بین مصرف‌کننده و برند ایجاد کنند .

با این حال، همیشه به دست نمی آید. از طریق روابط تجاری با مشتریان، ما به دنبال ایجاد ارتباطات محکم و پایدار در طول زمان هستیم . و ما می توانیم با ارائه تجربیاتی که نیازهای تجاری آنها را برآورده می کند، به این مهم دست یابیم.

CRM چیست

تجربیات شخصی: روشی جدید برای تعامل با مشتریان

تجربیات مشتری به ما کمک می کند ارزش مشتری را در طول زمان درک کنیم . این ارزش از طریق ایجاد روابط از طریق تجربیات تحقق می یابد.

حتی اگر مشتریان را بشناسیم، تعاملات آنها را بسنجیم و بهترین راه حل ها را به آنها ارائه دهیم، در بیشتر موارد به تعمیم ختم می شود. جاه طلبی ما برای دانستن بیشتر در مورد مشتریان و مشتریان بالقوه در حال رشد است. با این حال، فراتر رفتن از لایه سطحی و حرکت رو به جلو ضروری است تا بتوانیم در تمام آن نیازهایی که ممکن است مورد نیاز هستند، تمرکز کنیم و بر علایق و اهداف آنها تمرکز کنیم.

چگونه انجامش بدهیم؟ با در نظر گرفتن شرایط زیر:

    • داشتن ابزار CRM: در پایان، ما به دنبال اندازه‌گیری اثربخشی و سودآوری روابط خود با مشتریان هستیم . مشتقاتی مانند دانستن دقیقاً ارزش پیوند مذکور، وفاداری شما یا دفعات مصرف محصولات یا خدمات ما. ما به دنبال این هستیم که مطمئن شویم محصول مناسب را در زمان مناسب ارائه می دهیم.
    • شخصی سازی ارتباطات: در هر چیزی که مدیریت ارتباط با مشتری شامل می شود، اصطلاح "روابط شخصی" را می یابیم . راه اندازی اطلاعات مناسب برای هر فرد در یک زمینه و لحظه خاص، باعث ایجاد یک تجربه "وای" در هر تعامل می شود. بنابراین این مفهوم حیاتی است. هر چه بیشتر بسازیم، مزایای بیشتری به دست خواهیم آورد.

اولین در مدیریت ارتباط با مشتری

هنگامی که ابزارهای CRM در یک شرکت، صرف نظر از بخش آن، پیاده سازی می شود، باید با منطق تجاری سفارشی، عمدتاً در سه مرحله انجام شود:

  1. ابزار را انتخاب کنید و استراتژی های بازاریابی و فروش را سفارش دهید: معیارهای تکنولوژیکی باید در نظر گرفته شوند و هرگز منحصر به فرد نیستند. ایده آل این است که از تیم های تجاری و بازاریابی سؤالاتی در مورد جایگاه خود بپرسید و سعی کنید هر دو دیدگاه را با هم ترکیب کنید. از آنجا، معیارهای انتخاب آنها چندگانه است. از عملکرد، ایجاد یک منحنی یادگیری برای تیم ها تا زمان اجرا.
  2. شکل‌گیری و تکامل بخش‌ها و افراد: برای شرکت‌ها بسیار متداول است که یک CRM را خریداری می‌کنند و احساس می‌کنند که از آن به‌طور کامل استفاده نمی‌کنند. یکی از دلایل اصلی معمولاً عدم وجود برنامه آموزشی است که آموزش فناوری بر آن استوار باشد. وضعیت ایده آل این است که بتوانیم یک سفر پایانی در CRM داشته باشیم که در آن همه حوزه ها و بازیگران شناخته شده و در حال فعالیت هستند. به این ترتیب ما فرآیندهایی را که در بخش بازاریابی در حال ظهور هستند مشاهده خواهیم کرد، قادر خواهیم بود KPI را ایجاد کرده و آنها را در بخش فروش ادغام کنیم. و البته تمام اقداماتی که در مرحله پس از فروش گنجانده شده است. به این ترتیب، قابلیت ردیابی در کل فرآیند یک سرنخ، چشم‌انداز یا تماس مشاهده می‌شود و به این ترتیب شاخص‌های تجاری شروع به تولید می‌کنند.
  3. فعال‌سازی کانال‌های جدید: از قبل با تیم‌های بازاریابی و فروش هماهنگ شده‌اند، زمان آن فرا رسیده است که کانال‌های جدید را برای دستیابی به حداکثر عملکرد فعال کنید. از طریق CRM ما به دنبال تشخیص این هستیم که کدام کانال ها برای شرکت سودآورتر هستند تا آنها را تبلیغ کنیم.

در Increnta ما متخصص هستیم که تیم های بازاریابی و فروش را به یک زبان صحبت کنند. ما نتایج شما را از طریق استراتژی‌های همسو و توافق شده ، استراتژی‌هایی که با آن می‌توان به تمام نتایج تجاری شرکت شما دست یافت، تبلیغ می‌کنیم . همراه با یک استراتژی بسازید که با آن به مدیریت شخصی ارتباط با مشتری به روشی خودکار و مدیریت شده توسط هوش تجاری و نوآورانه ترین فناوری بپردازید.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن